نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

جانشین یامگا در استقلال مشخص شد

  • کد خبر: ۲۱۰۲۱۷
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
جانشین یامگا در استقلال مشخص شد
در دیدار‌های تدارکاتی اخیر استقلال، یکی از آبی‌پوشان به بهترین پنالتی‌زن این تیم تبدیل شده و می‌تواند جایگزین یامگا باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصدومیت کوین یامگا و یافتن جانشین مناسب برای پست مهم و کلیدی این بازیکن، تنها دغدغه جواد نکونام و هواداران استقلال نیست. وینگر فرانسوی در این سال‌ها به پنالتی زن اول تیمش تبدیل شده بود و هر بار که پشت توپ ایستاده بود، آبی‌ها موفق به گلزنی شده بودند.

یامگا از زمانی که لباس استقلال را بر تن کرده، هفده مرتبه موفق شده بود از روی نقطه پنالتی آبی‌ها را به گل برساند و مصدومیت و دوری طولانی مدت او باعث نگرانی هواداران و کادرفنی شده بود که چه کسی قرار است از این به بعد پشت ضربات پنالتی بنشیند که به نظر می‌رسد این مشکل در تیم حل شده است.

در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، استقلال در چند دیدار دوستانه به میدان رفت که در دو مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد. شاگردان نکونام هم در بازی با ستارگان اترک و هم جدال برابر نساجی، از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند که در هر دو مورد، مهرداد محمدی پشت این پنالتی‌ها نشسته بود.

این بازیکن که تابستان امسال به استقلال پیوست، یکی از مهمترین خرید‌های این فصل آبی‌ها لقب گرفته و در نیم فصل اول نیز برای تیمش مثمر ثمر بود. حالا به نظر می‌رسد که نقش جدید محمدی در استقلال، ایستادن پشت ضربات پنالتی است تا بتواند جای یامگا را در ترکیب تیم پر کند.

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->